/ Allmänt /

25 saker om mig (i brist på annat)

1. Tre rädslor som du har: trånga utrymmen, mörka korridorer, höjder

2. Tre saker som du älskar:
 Varma sommarkvällar, att börja le av meddelanden på mobilen, vänner och familj ofc

3. Har du en bästa vän: 
Jodå<3

4. Hur lång är du:
 1.71 tror jag.

5. Vad saknar du just nu: Sommar.....*cri*

6. Din favoritfärg: Vinröd

7. Är du kär i någon:
  nej

8. Favoritplats: 
Finns ett litet utrymme under en bro bort mot skelleftehamn som e mysigt, haha låter asmystiskt.

9. Favoritmat: Kyckling tacos mmh

10. Är du någon gång ironisk: Lite för ofta 

11. Har du något konstigt du äter? Naaah, jag dricker blåbärsdricka hela tiden men det är nog inte så konstigt 

12. Framtidsplaner? Jag skulle vilja bli psykolog. Iaf jobba med människor. Annars typ journalist

13. Favorit sysselsättning? Lätt spela piano, eller kanske sjunga, eller dessa två samtidigt mehe

14. Favoritfilmer: 

En oväntad vänskap, The heat

15. Någon du älskar:
  Amen lätt fråga, kan inte riktigt välja ut specifika..

16. Tatueringar/piercingar du vill ha: Nån liten tatuering möjligtvis, men med min beslutsångest lär det aldrig inräffa. 

17. Har du någonsin kysst personen du senast skrev med via mobilen: Jo faktiskt 

18. När höll du senaste handen med någon: Kan nog ha varit nea på matten, hon stöttar mig igenom lektionerna<3<3

19. Vad tycker du om läxor? Ehm vem har gjort dessa frågor omg....... de är väl vettigt men de sug

20. Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för: Joo det gör jag 

21. När kramade du någon senast: Idag.

22. Har du gått in i en dörr: I vanliga dörrar, glasdörrar, ståldörrar, svängdörrar, grinddörrar, allt.

23. Har du ramlat ner för en trappa: Har väl hänt 

24. Spenderar du pengar eller sparar du dom: HAH önskar jag kunde säga sparar

25. Har du varit olyckligt kär: Japp