/ Allmänt /

Espresso house med Nea

Hallå på er. Idag var det måndag och måndagar suger. Tur jag träffade Nea efter skolan. Vi tog oss till Espressohouse och köpte varsin varm dryck. Vi fick sällskap av Jonna och Julia ett tag också och efter det gjorde vi ett tappert försök till att få lite skoluppgifter klara.

Idag var mitt första möte med snön och jag har redan hunnit halka. Skulle springa till bussen och självklart ska jag slira iväg åt helt andra håll än vad jag ska till. Snön innebar också att jag sett ut som blöt råtta hela dagen. Känner redan hur mycket jag saknat snön och det är inte ens mycket nu..<3

 At the moment sitter jag på bussen påväg hem för att trycka lite middag. Är extremt trött och hungrig och känner hur jag har lite huvudvärk på G. Hoppas inte min migrän period är påväg tillbaka. Tur jag har sovmorgon imorgon så jag kan vila ut mig!