/ Allmänt /

HSM och Trocadero


Tänkte berätta lite om min lördag. 
Först fick vi främmande här hemma av mina kusiner. Vi käkade thaimat och kramades. Jag har nog dom sötaste kusinerna, no joke :') 
Vid 7 tog jag bussen in till stan för att träffa Palmgren. Vi cyklade först till ica för att handla lite att äta och dricka. Haha rolig historia, när vi gick ut från ica hade vi handlat med oss lite "protection" (inte kondomer utan ni vet mens) Ja och så påvägen ut från ica har jag tryckt ner allt vi handlat i en liten plastpåse. Ooooch sen tappar jag såklart ut tampongerna framför ett gäng turkar, som självklart vill vara hjälpsamma och plocka upp det jag tappat. När han inser vad det var så tror jag inte han visste hur han skulle reagera så han bara kollade på oss och fick ur sig, "åååååååh lingonveckan ooooh akta blodet tjejer oooooh blod." Ja så vi kollade lite på honom, tog tillbaka våra tamponger och gittade. Hahah ja konstig situation. Men ja sen såg high school musical och drack trocadero resten av kvällen. Det var mys. Yes nu ska jag ta bort sminket och gå och lägga mig. Hööres!