/ Allmänt /

New in : Lush

Vi kan börja med detta Balsam. American Cream är ett hårbalsam som luktar ungefär som en vaniljmilkshake. Den ska tydligen göra under för ditt hår men jag har bara hunnit använda den en gång så jag kan inte avgöra ännu. Den är iallafall rik på C vitamin, ger glans, och lugnar hårbotten.
 
Sen har vi detta Schampo. En schampokaka räcker till ca 60-80 hårtvättar.
Denna vet jag inte så mycket om men jag vet att den är för torr hårbotten och den luktar väldigt manligt. Så jag tror pappa får ta denna hehe.
 
Sen har vi denna rengöring som jag redan använt en burk av. Den innehåller nässlor, rosmarin och risvinäger och den ska rengöra huden, ta bort smuts och balansera hudtonen. Den känns lite svampig när man tar i den och luktar inte speciellt gott. Men man blir van med lukten. Du blandar ut den med vatten i handen.
 
Och så har vi denna underbara "tandkrämsmask" som jag och Nea kallar den. Den kan användas både på ansiktet och ryggen. Den tar bort död hud, återfuktar och ska hjälpa en att få bukt på finnar och poere. Sen innehåller den pepparmynta som ger en svalkande känsla på aniktet, därför den fått smeknamnet "tandkrämsmasken". 
 
 
Dom rekommenderade att använda denna Aknebehandling efter att du använt Mask of magnaminty. (den åvan)
Jag trodde det skulle vara mer som ansiktsvatten men den är lite mer som en efter solkräm, typ svalkande. Ja jag försökte visa er här uppe hur den såg ut. 
 
 
Till sist har vi en ögonkräm. (gu vad oproffsigt med suddig bild omg, men jag orkar inte fixa en ny, sorry)
Eftersom att huden runt ögonen är särskilt tunn och känslig köpte vi denna kräm. Den är lätt och snäll mot huden och ska ge en uppfriskande känsla och ta bort påsar under ögonen.
 
Det var allt som köptes i Luleå från Lush denna gång. Ursäktar för extremt dålig uppdatering... men idag är jag sjuk så jag tänkte passa på och uppdatera lite nu!
#1 / / Anonym:

Vad kostade allt tillsammans?

Svar: Jag vet faktiskt inte, det var mina föräldrar som pröjsade hehe. Men vill du få reda på priser så finns ju nästan allt du vill veta på deras hemsida.
Ebba Stenvall