/ Allmänt /

40 frågor i brist på annat

 1. Hur många har du kysst?  hahaha, räknar man sånt?
 2. Vad väljer du, godis eller chips? Godis, helst naturgodis
 3. Nämn tre saker på din att-göra-lista? ehm, cheerleading, äta, sova YAY
 
4. Cola eller fanta? Cola ofc, eller beror på vilken fanta det är.
 5. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Vet inte, förmodligen virra runt 
 6. Dumpat någon? Ja
 7. Blivit dumpad? jaa typ
 8. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Någon jag kan prata med om allt och kan känna mig bekväm och ha roligt med antar jag.
 9. Vad har du för mobil? Iphone 5
 10. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Förmodligen fira i siiinne och lämna Skellefteå.
 11. Favoritland? jaasi, Turkiet kanske
Turkiet 2013
12. Favoritfärg? Vinröd eller grå eller vit eller svart typ isch
 13. Film? Kommer alltid vara en oväntad vänskap och familjetrippen.
 14. Bok? Livet efter dig/Me before you. Typ ända boken ja läst ut och den va 5/5.
 15. Serie? Modern family, Himym, Orange is the new black.
 16. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är ganska framåt och oftast vågar säga vad jag tycker.
 17. Vad gillar du minst med dig själv? Har lätt för att trycka ned mig själv, och är ganska rädd av mig. (jao de gick inte ihop)
 18. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Linnea och Linnéa <33  
 19. Tränar du? Sí claro
 20. Vilka är dina favorit skådespelare? Paul walker :-((((RIP <33<334<3<3 Och typ säkert någon mer
babe
 22. En person du älskar. Sascha <33 (ni förstår att denna lista är lång egentligen)
 23. En person du hatar. Hatar inte någon, men ogillar någon gör jag nog. Vet inte vem riktigt nu tho och jag skulle förmodligen inte skriva det här :-D
 24. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
 25. Saknar du någon just nu? Ja.
 27. Beroende av något? Läppsyyyyyl 
is my life. Men har blivit bättre på att inte missbruka det nu faktiskt!!
 28. Ditt livs största misstag? Oj hjälp, vet inte men det skulle jag nog hålla för mig själv.
 29. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? AH, extremt jobbig fråga pass.
Random bild på mig och klassm8s i brist på annat
 30. Har du några tatueringar? njet
 31. Piercingar? Ja i bröstvårtan.                                                         SKOJAA LOLZ i öronen ofc
 32. Vem är mest lik dig? Mamma skulle jag nog säga
 33. Har du någon förebild? zlatan.
 34. Vad ska du göra idag? Fika med Fanny efter skolan och plugga Ekologi.
 35. Vad är det värsta du vet? Ehhhh, folk med för mycket skalle kanske. Mobbing !!
 36. Vad är det bästa du vet?  Att få vara med personer jag tycker om 
 37. Vad åt du senast? Ett misslyckat hårdkokt ägg och blåbärsdryck
 38. Vad vill du ha just nu? Sommarlov, fungerande vader och en kram
 39. Vad köpte du senast? En celsius...
 40. Är du nöjd med livet? Yaaas